Nothing last Forever

Free way is a free way…You get what you pay for at last.

Arrive earlier, stop by at the warnet that is still empty. Downloading is heaven…Not many are around.

Nothing Last Forever, next Monday Anarchy is coming again.

Have to brave myself.
Have to brave myself.
Have to brave myself.

Advertisements

25 thoughts on “Nothing last Forever

  1. thefool said: Daftar download-an apa aja, Om? Aku dah ngantor dari kemarin berharap dapat jalur bandwidth bebas hambatan, ternyata dapatnya arus balik mudik. Beh.

    Download apa,ya? MP3, sih kebanyakanDokken – Erase the SlatePaul Gilbert – Get out of my YardJason Becker – Unreleased Demo MaterialsMr.Big – Rarities (B-sides and OST)Roxy Blue – Want SomeWar and Peace – Light at the end of the tunnelIzzy Stradlin and the Juju HoundsWinger – Rarities (BSides and unreleased materials)Reb Beach – Masquarade (ngelengkapin yang udah ada)Video Black Magicnya Reb Beachterus beberapa MP3 dari Lynch Mob, GnR, Tesla …old school rock..hehehe…Di kantor mah gak bisa donlot…downstreamnya payah banget…cuman 1/6 Upstreamnya., terpaksa ke warnet

  2. bejosh said: tuh donload segitu…butuh berapa lama roel?fyuh…disini mulai tersendat2…mana koleksi Ray banyak yang belon di embat lagi :))

    Iya,nih lagi nyedot gila-gilaan koleksinya Ray..hehehehe..gile tuh orang…DL-nya sekitar 2 jam-an lebih, pake Firefox dengan add-on DownthemAll…enak juga lagi cepet warnetnya…masih penasaran mau nguras YouTube…

  3. dikyana said: gw aja bingung mo dl nya, jd aja dipilih2 yg bagus doang.

    Nggak dari tempatnya Ray doang sih…hehehe…udah ngincer beberapa MP..seperti Jason Becker itu gak dari Ray..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s